Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Susanne Beugelsdijk - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Susanne Beugelsdijk - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

22 Augustus 2015 | Australië, Sydney

Na een lange vlucht geland in Sydney. Er is veel te doen in de stad maar ook nog veel te regelen. Gisteren al veel gedaan zoals bankzaken, belasting en een telefoonkaart. Vandaag de Blue Mountains gezien, ontzettend mooi! Daarna naar een wildpark geweest; leuk om te zien maar ook wel zielig, al die dieren achter de tralies. Hopelijk snel de kangoeroes in het wild bekijken!

Ik heb nog een paar dagen met de organisatie te gaan. Het is een leuke groep en een goede sfeer. Het hostel ziet er keurig uit. Er zijn nog geen concrete plannen gemaakt maar ik denk erover wat langer in Sydney te blijven om de stad nog meer te verkennen.

Vanavond het nachtleven van Sydney in! Ik stuur snel weer een berichtje!

liefs Susanne

• 22 Augustus 2015 - 14:37

Manon:

Ha Suusje! Goed om te horen dat je zo productief en lekker toeristisch bezig bent! Prima idee om daar even te blijven, pas weggaan als je klaar bent. Geen ontsnapte dieren daar in het wildpark? ;)

• 22 Augustus 2015 - 15:16

Lisette:

Klinkt goed suus lekker daar de stad bekijken!! Ben benieuwd wat je vindt van het nachtleven. Geen aboriginal aan de haak slaan hoor :-). Hier alles goed verder, vandaag lekker strand dagje, lig lekker in het zonnetje terwijl Kris ligt te slapen, XXX

• 23 Augustus 2015 - 20:21

Tante Tiny, Ome Ton En Jan:

Hoi Susanne,
    Klinkt allemaal super gaaf!
    Duik lekker het bruisende nachtleven in en geniet van de mooie stad. Maak er iets moois van!
    Lieve groetjes van ons allen.

• 24 Augustus 2015 - 15:19

Els:

Doet je aller aller nieuwste fototoestel het goed heb nog maar enkele foto's gezien. Vandaag lekker Sydney verkennen en zeker plannen wat je perse wil zien. Veel plezier kus

• 25 Augustus 2015 - 16:26

Jos Beugelsdijk:

Super dat het bevalt. Sydney is een wereldstad en vrijwel zeker dat je daar nog hele lange tijd kan blijven. Hoe gaat het nu alles de voertaal Engels is? Daar al een beetje aan gewend?

• 26 Augustus 2015 - 19:13

Jo:

Klinkt goed, Suus! Have fun! X

• 26 Oktober 2015 - 07:54

Mary Van Leeuwen:

Hoi Suziewang, sorry kan het niet laten☺wat een geweldige reis maak je en wat heb je al een hoop gezien zeg. Ik was vergeten dat je een jaar weg bent. Wat lang, maar wat beleef je veel. Ik wens je heel veel plezier en ga je zeker volgen. Een lieve groet uit Noordwijkerhout x